Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Proglas za Srbiju - Građani nisu predodređeni na siromaštvo, nesigurnost i tavorenje

Komentari (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 14 oktobar 2017 23:15
uslovna podrška
Solidno, ali ipak malo mlako. Ali sve je bolje od ovog zla koje nas je zajahalo.
Preporuke:
38
15
2 subota, 14 oktobar 2017 23:35
Arhipelag gulag
Upravo baš suprotno građani jesu predodređeni za siromaštvo,bedu i tavorenje,moje dugogodišnje poslovno iskustvo u radnom kolektivu u kojem sam radio to dokazuje,poltronstvo,izdaja,zavist,potkupljivost,primitivizam,hipokrizijia na sve to sam nailazio kod otprilike 90 odsto svojih kolega i saradnika a bilo nas je preko 300,zato smo i prošli ko bosi po trnju.Gistav Lbon je tvrdio da masa poznaje samo jednostavna i preterana osećanja i mislim da je bio vrlo blag u svojoj oceni,masa je uglavnom bezlična,povodljiva i ima kokošiju pamet znači traje ravno 3 sekunde,zbog toga masu treba tretirati vojnički strogo ili joj jednostavno obećavati razne laži,kako drugačije objasniti naše tavorenje i lutanje i nesposobnost da prepoznamo sopstveni armagedon i urušavanje države kao sistema u svim sverama,kulturnom,društvenom,demografskom,socijalnom i naposletku političkom.Vuk Jeremić još uvek nije izvukao pouke sa predsedniških izbora kada je bio žrtva najpodmuklijih napada i udaraca ispod pojasa.
Preporuke:
41
24
3 subota, 14 oktobar 2017 23:51
...
A Kosovo? Briselski sporazum? Stav prema EU? I tako još nekoliko stvarčica.
Preporuke:
68
24
4 subota, 14 oktobar 2017 23:52
Petar B.
Impresivna lista potpisnika na vrlo razuman program za oporavak i rekonstrukciju Srbije.

Puna podrska g. Jeremicu i ostalim potpisnicima, na stranci koja ce verujem najverovatnije uskoro postati jedna od dve najvaznije u zemlji!
Preporuke:
54
15
5 nedelja, 15 oktobar 2017 00:03
Sami
Moze malo o zloupotrebama u kulturi,i ciframa za Fajnsa i "otvaranje" MSU. Kao i o namestanju direktora i Upravnih odbora, te netransparentnoj dodeli sredstava za projekte. Ako pobedite, dovedite nekog pristojnog i obrazovanog ministra za kulturu, a ne trgovca i autodidakta. Hvala.
Preporuke:
22
4
6 nedelja, 15 oktobar 2017 00:27
Ljilja
Ajmo Vucino ,pokazi zube ovim razvratnicima i izdajnicima!
Preporuke:
22
10
7 nedelja, 15 oktobar 2017 06:16
Spiridon
@ Arhipelag gulag

Slažem se u potpunosti sa svakom rečju koju ste napisali a razlika koja postoji između onoga što je Le Bon opisivao nekada i nas sada je u tome što u Evropi, a posebno onoj tadašnjoj iz njegovog vremena, egzistira kakva takva društvena elita koja kontroliše stado i usmerava ga. Kod nas je opet što 1945-1947 godine, što u periodu devedesetih, što u najnovijoj reinkarnaciji svemoćnog Vođe sva društvena elita što fizički eliminisana nekada, što provučena kroz medijskog toplog zeca u ova novija vremena, dok se za to isto vreme dokona i beslovesna rulja bombardovala medijskim splačinama i gomilom kiča. Tako smo kao produkt dobili Srbiju danas baš onakvu kakva treba da bude u kojoj je sve ono najgore iz mase isplivalo, zato što mediji podilaze tome i u kojoj reči pametnih i uglednih ljudi bivaju dočekane sa prezirom i podsmehom. Zemlja Srbija je tačno gde joj je i mesto a Vođa i njegovi satrapi su samo slika u ogledalu funkcionalno nepismene rulje koja ga glasa...
Preporuke:
33
10
8 nedelja, 15 oktobar 2017 08:00
Bujrum
Vuk Jeremić,Mihalj Kertez,Emir Kusturica,Milorad,Dodig,Sejdo Bajramović sve je to isto društvo ko vidi s njima budućnost bujrum k njima ?
Preporuke:
7
36
9 nedelja, 15 oktobar 2017 09:32
ZR
Desetak uopštenih rečenica, ni reč o konkretnim stavovima o najvećim problemima koji tište Srbiju (Kosmet, EU, NATO, odnos prema Srbima u regionu, stav o ekonomskoj politici), među potpisnicima dominiraju bivši građanisti... - neka im je sa srećom, ali ja ne vidim po čemu je ovo stranka centra kako je najavljivano, niti sebe pronalazim u ovim idejama.
Preporuke:
34
10
10 nedelja, 15 oktobar 2017 10:30
Absurdistan...
@Spiridon i @ Arhipelag gulag: Sa obojicom se slažem, a naročito sa Spiridonovljevim preciznim opisom društvenog stanja.
Programskim tačkama Narodne Stranke (NS) se nema šta zameriti, osim primedbe da je to – u sadašnjim uslovima najvećim delom “Wishful thinking” čak i za društvo koje bi bilo u daleko boljem organizacionom, moralnom i prosvetnom stanju od ovog sadašnjeg, koje je katastrofalno.
Želim da verujem da je većina potpisnika predstavnik onog - na žalost tankog i slabašnog sloja iz koga bi pod povoljnijim uslovima mogla da izraste nova, istinska elita, ali – avaj, i između njih 436, svega 135 (31%) je potpisano srpskim nacionalnim pismom – uprkos članu 4. proglasa u kome stoji: „Briga za nacionalne interese, negovanje najboljih vrednosti naše tradicije i kulture,...“ itd.
Mada ostajem pri svom stavu da se u sadašnjoj situaciji u zemlji radi o jednom Absurdistanu, ipak bih – ako se nađem u zemlji prilikom izbora glasao za NS, jer što `no kažu: „Među slepima jednooki je car“.
Preporuke:
22
9
11 nedelja, 15 oktobar 2017 11:33
Rđosav
- nisam pratio - iel` ima više DS-ovaca ili DSS-ovaca? I poneka SPO-ovca?

- pristoino stado, mirno, lako za čuvanje...
Preporuke:
32
27
12 nedelja, 15 oktobar 2017 11:52
kolt 25 gap
ZIVADIN JARIC, VOZAC, BEOGRAD


Pazite, vec je pocelo podrivanje.

Inace, Vuk Jeremic opet pravi istu gresku kao na predsednickim izborima. Sve je to lepo ali sve je to uopsteno. Vuk Jeremic mora pre svega da kaze sta misli o Kosovu. I da svu svoju politiku formira polazeci od Kosova. Kosovo je temelj Srbije, bez Kosova, sve ostalo je prica, cardak ni na nebu ni na zemlji, kule u vazduhu. Kad se odredi prema Kosovu, Vuku ce biti lakse i da se odredi prema Evropi i prema Rusiji i prema Americi, i prema izdajnicima i prema lopovima i prema pljackasima zemlje i naroda i prema svim ostalim mucnim pitanjima Srbije.

I, ako se odredi prema Kosovu, verovacemo mu i sve ostalo sto kaze. A ako ne, postaje samo jedan od Vucica, Jankovica, Sutanovaca, Tadica, jedan od onih koji merkaju vlast i ne prezaju ni od cega da bi je dostigli.
Preporuke:
39
7
13 nedelja, 15 oktobar 2017 12:42
Kosovo i EU kontradikcija
Srbiji su oteli more,Trepču,Bosnu,Crnu Goru,Vojvodinu rasprodaju,narod se odseljava... Nalogodavac i egzekutor Nemačka po nalogu SAD-tajkuna, a to znači EU i NATO.Sve dok je Bonstil gde jeste, i dok naša elita koju je instalirao zapad,prvo kroz film a posle kroz univerzitet,priča neoliberalne i globalističke mantre i floskule, sve dok mafijaška crnogorština i slično vlada Beogradom,sve dok tajna društva instaliraju svoje insajdere i tako ruše suštinu srpstva u svakom smislu, dotle nema tačke preokreta i preporoda! Neka se Jeremić zapita koje stavove zastupaju njegive pristalice, i da li oni imaju još nekog nadšefa? Svejedno je da li su nam nametnuli sukob peder-hetero ili mlatimudan-vrtirepka ili hrvat-srbin...
Preporuke:
25
7
14 nedelja, 15 oktobar 2017 14:40
Brane
Konačno...Narodu predočavati kako osposobiti razorene institucije Srbije i kako obnoviti kadar (ljude od znanja).

Narodu predočiti da iza ove vlasti ostaje planina smeća koju je potrebno počistiti...neće biti lako.
Preporuke:
14
7
15 nedelja, 15 oktobar 2017 16:31
Reddy
Mene zadovoljava samo socijalizam a mislim i većinu naroda. Zato je ovo gubljenje vremena. Politički centar!?!?!? Šta je to?
Preporuke:
16
13
16 nedelja, 15 oktobar 2017 16:41
Hrđavi "Rosave" !
"nedelja, 15 oktobar 2017 11:33
Rđosav
- nisam pratio - iel` ima više DS-ovaca ili DSS-ovaca? I poneka SPO-ovca?

- pristoino stado, mirno, lako za čuvanje...
Preporuči komentar:
7
9"


Nama je odavno znano da si ti dobro plaćena ovca iz STADA SNS-ovaca, a to ne može biti da si takav bez dobre sinekure. Dakle, Hrđavi, materijalni interes je prekrio tvoj moral, sakrio ga da ne može da se vidi.
Davno si izabrao LAKI put za visoko "kotiran" život. A Vuk Karadžić je zapisao kroz vekove slaganu i naslaganu narodnu mudrost: "NIJE LASNO (LAKO) DA POSTUPAŠ ČASNO",
što ima isti smisao i istu težinu kao Njegoševa misao:
"U DOBRU JE LAKO DOBAR BITI, NA MUCI SE POZNAJU JUNACI".
Pa ti, Hrđosave, vidi gde spadaš, a tvoje "mudrolije" JEDINO možeš isporučivati stadu SNS-ovaca što se na zvonce odazivaju. Znaš ti dobro, a znamo i mi, na šta se ti odazivaš, hrđavi "Rđosave"!
Preporuke:
25
14
17 nedelja, 15 oktobar 2017 16:54
Spiridon
@ Absurdistan...

Prijatelju moj dragi sam pojam elite je u zemlji Srbiji wishfull thinking, jer kao da nas je neko prokleo, sve što sagradimo sami uzmemo pa koliko sutra srušimo, sve što vredi odbacimo, oteramo ili mu se kao budale smejemo. Ovde su elita braća Vučići i kum im Nidža, Vulin, Željko Mitrović ,Vučičević i Vučelić, ovde su elita Karleuša, Ceca, Lepi Mića i Aca Lukas, jer Srbija je zemlja za naprdnjačke Rđosave svih fela, za nepismene kulove i nadobudne gejake sa nešto malo praziluka iz prošlosti ali zato sa punim buđelarom (sumnjivo) stečenih para danas. Ono što smo mi sami sebi uspeli svojom ludošću da uradimo u proteklih sto i nešto malo više godina, to ni Nemačka ne bi izdržala a kamoli mi ovakvi kakvi jesmo. Želim Vuku Jeremiću da uspe i glasaću za njega gde god tada da bio ali ne može se u zemlji poluludog Vođe, ružičaste Zadruge, Informera i tamo gde je preispoljna bitanga i poslednji nikogović kakav je Vulin neko i nešto, bilo šta postići sem zauvek sanjati da će biti bolje...
Preporuke:
24
4
18 nedelja, 15 oktobar 2017 18:15
brzi
Izvinite, pročitao sam ovih famoznih 10 tačaka programa te partije, Narodne po imenu, ali me nije uverila. Zašto? Sve što je nabrojano u tih 10 tačaka nađete u programima svih političkih partija koje postoje kod vas, od Joškinih komunjara pa do Boškovih Dveri. Program nije ništa extra a takođe ni ljudi koji bi morali da sprovode taj program jer su pod taj program podpisani redom ili takvi ili onakvi mediokriteti ili višeputa propali političari koji traže spas za svoju eksistenciju u več n-toj partiji. Na ovom spisku nema za dve šake prstiju sposobnih, kredibilnih i častnih ljudi, koji bi suštinsko mogli da realizuju taj program u stvarnost.
Preporuke:
12
10
19 nedelja, 15 oktobar 2017 19:16
NEMANjA VIDIĆ
@Absurdistan

Ćirilici je potpisana smrtna presuda 1954. Novosadskim književnim dogovorom, kad je srpski jezik preimenovan u srpskohrvatski, pa u njega uvedena latinica kao ravnopravno pismo sa ćirilicom.On je na snazi i danas. To je učinjeno u organizaciji Matice srpske , a prethodila je neka anketa. Već tada , kad je ćirilica još uvek bila neprikosnovena u srpski zemljama, 36% učesnika u anketi potpisalo se latinicom.Približno isti procenat je i kod potpisnika Narodne stranke. Imajući u vidu kakvo je sve političko i državno nasilje vršeno nad ćirilicom, da bi nju zamenila latinica, ovo i nije tako loš položaj srpskog pisma. Ali ovih tridesetak procenata ćiriličkih potpisnika ne znači da ćirilicu doživljavaju kao srpski nacionalni simbol, odnosno kao jedino srpsko pismo. Tako na primer profesori srpskog jezika u gimnazijama smatraju da je položaj ćirilice dobar već i po tome što oni njome ispisuju dnevnike.
Preporuke:
15
5
20 nedelja, 15 oktobar 2017 19:57
Zvonimir Bgd
Gospodin Vuk Jeremic, mlad i perspektivan politicar koji se vec oprobao kao sef diplomatije svoje zemlje, verujem da ce biti izglasan da bude sef i ove nove stranke, Narodne stranke.
Treba se nadati da bi kao lider stranke bio uspesniji nego na politickoj funkciji. Za njegovog mandata preneta je nadleznost o resenju kosovskog pitanja sa OUN i Saveta bezbednosti na EU i EULEX, te dozivljen sramni debakl pred Medjunarodnim sudom u Hagu u vezi sa kljucnim pitanjem koji je Tadiceva Srbija postavila. S druge strane, pokazao je veliku sposobnost kada je dospeo u najuzi izborni krug za genseka OUN!

G.Jeremic je najavio da ce se zalagati za jednu zaista izuzetno vaznu stvar kada je srpska politika u pitanju - za PREVAZILAZENJE SRPSKIH PODELA!
A one su poznate: nacionalisti-gradjanisti, prvo- i drugo-srbijanci, republikanci-monarhisti, partizani-cetnici, komunjare-demokraturisti itd itd.

Medjutim, u podeli "za i protiv EU", NS bice proeuRopska, tj.za EU! Po meni, ovo je - pogubno!
Preporuke:
18
3
21 nedelja, 15 oktobar 2017 20:50
@Spiridon
Vodjina slika u ogledalu si ti, arogantna neznalica koja, kada je uhvacena u neznanju, usudi se da se brani time da je Hajdeger bio senilan, da bi posle nekog vremena lagao o cemu je u stvari bio spor.Kao sto su Vodji najbolji dupeuvlakaci tipa Vulina i Stefanovica, tako su i tebi "dragi prijatelji" samo oni koji se slazu sa tobom iako u zivotu nisi prijateljevao sa njima, osim ako nisi i iza komentara svojih "dragih prijatelja".Svuda vas ima "malih vodja", nije ni cudo da svaka promena vlasti i ne samo vlasti, sistema, donosi iste likove na vlast, jer vas svaki sistem pazljivo neguje.
Preporuke:
9
10
22 nedelja, 15 oktobar 2017 23:30
Absurdistan...
@NEMANjA VIDIĆ: Kažete: “...Ćirilici je potpisana smrtna presuda 1954. Novosadskim književnim dogovorom, ... Već tada ... 36% učesnika u anketi potpisalo se latinicom.Približno isti procenat je i kod potpisnika Narodne stranke.“ Grešite. Sada se latinicom potpisalo ne 36%, nego čak 69% potpisnika tog proglasa Narodne stranke. To nije čudo, jer je od tada prošlo 63 godine besomučne jugo- i latinične indoktrinacije naraštaja koji su prošli kroz škole, kao i sistematskog potiskivanja ćirilice iz svih vidova javne komunikacije. U tom smislu se čovek mora upitati kakve su sposobnosti uviđanja tih potpisnika u značaj tačke 4. Proglasa u kome izričito stoji: „Briga za nacionalne interese, negovanje najboljih vrednosti naše tradicije i kulture,...“ itd. Kada oni nisu u stanju da shvate značaj srpskog pisma za “ negovanje najboljih vrednosti naše tradicije i kulture,...“ , šta i koliko onda treba očekivati od takvih i na radu i zalaganju za ostvarivanje ostalih tačaka Programa Narodne stranke?
Preporuke:
11
3
23 ponedeljak, 16 oktobar 2017 04:05
Boba
Teško je svakom istinskom intelektualcu da pokrene narod u 'jednoj zemlji seljaka na brdovitom Balkanu' i to je ono što moraju da imaju u vidu.
Narod ne čita program i ne zanima ga nažalost, zanimaju ga obećanja. Ako budu u stanju da obećaju krupne stvari i ispune ih tek će onda imati kakvu takvu šansu. Ovi zasad samo obećavaju jer Vučić zna da što krupnije laže to veće šanse ima jer da ispuni ništa niti može niti sme.
U takvoj situaciji je uzalud uzdati se u razum, integritet i ispravnost.
Treba obećati krupno, pre svega radnicima penzionerima i nezaposlenima.
Pri tome treba ćutati ali rečito (na delima) o mnogim stvarima koje su suprotne nacionalnim interesima. Da se razumemo to je pre svega ucena oko Kosova iz EU.
To znači zamrzavanje bilo kakvih daljih ustupaka i cele te priče do boljih vremena. Ako ovo ne shvate biće samo još jedna labudova pesma građanske nacionalne elite u nestajanju.
Preporuke:
8
2
24 ponedeljak, 16 oktobar 2017 06:22
Spiridon
@. nedelja, 15 oktobar 2017 20:50 @Spiridon

Dragi moj zauvek nepotpisani@Spiridon-e, sama ta činjenica da si ti svoju dividualnu internet malenkost zauvek ukotvio u to @Spiridon, te da ideš okolo i kao opsednut pišeš jedan te isti komentar već tridest i osmi put, govori ponajviše o tebi, ne i o meni. Ko je neznalica i prepisivač tuđih misli koje ne razume videli smo tada, ko laže i to smo videli u međuvremenu, ko ima neki problem u glavi pa prati Spiridona okolo i ponavlja jednu te istu glupost već ko zna koliko puta, vidimo svaki put kada se pojaviš. Inače hvala na pitanju sklonio se čika Spiridon u nepoznatim pravcima, da vama tako pametnima i vašem Vođi ne smeta. Tako da evo vam Srbije vaša je zauvek, nemojte samo da vam ja u njoj sreću kvarim...
Preporuke:
5
6
25 ponedeljak, 16 oktobar 2017 06:52
NEMANjA VIDIĆ
@ Absurdistan

U pravu ste. Omaškom sam zamenio procente potpisnika ćirilicom i latinicom.
Pitanje pisma je isključivo političko pitanje, i to ne samo kod nas. Komunisti su bili pametniji od svih papa, jer ćirilicu nisu zabranili, nego su uveli ravnopravnost pisama kako bi njoj oduzeli karakter srpskog nacionalnog simbola.Da bi ona bila vraćena Srbima potrebne su državne mere. Prva mera je adekvatan zakon, a druga mera je izbacivanje iz srpskog pravopisa latinice kao drugog standardnog pisma srpskog jezika. Ni za jedno od navedenog nema ni pameti ni dobre političke volje. Nama predsednik Vučić poručuje u Skupštini Srbije da je ćirilica toliko lepa da nikog ane treba terati da njome piše. To znači da se i dalje neće sprovoditi ustavna norma iz člana 10. Ustava po kojoj je za srpski jezik vezana samo ćirilica.
Kako se može očekivati neki boljitak kad se ne potpisuju imenom i prezimenom oni koji razumeju u čemu je problem pisma u Srba? Ili možda ipak ima razloga za oprez?
Preporuke:
7
7
26 ponedeljak, 16 oktobar 2017 07:27
Spiridon
@ nedelja, 15 oktobar 2017 20:50 @Spiridon


Inače, čisto da ne zaboravim, ako već želiš da tražiš primere vučićevštine onda se najbolje pogledaj prvo u ogledalo, zato što to tvoje konstantno opanjkavanje oko Hajdegera neodoljivo podseća na Mitrović-Vučičević neumorna ponavljanja onog sada već čuvenog samoubistva i pištolja kada je Saša Janković u pitanju, jahanja popova, misterioznih jahti, pa do svega ostalog iz tog vadikalsko-naprdnjačkog arsenala u kome se ide okolo i ponavlja jedna te ista dosadna laž u cilju diskreditovanja sagovornika...
Preporuke:
6
6
27 ponedeljak, 16 oktobar 2017 19:39
@Spiridon
Dobro ti je ovo falsifikovanje proslosti sa tim ko je bio u pravu oko Hajdegera, mislis k'o Vucic, evo bas prica o tome kako drugi lazu oko povecanja penzija, proslo je dovoljno vremena, niko se ne seca, pa mogu da lazem da sam ja bio u pravu.Inace, i sa mnom si poceo sa "dragi prijatelju", samo ja nisam osetljiv na komplimente, ali jesam na glupost i njenu nerazdvojnu drugaricu aroganciju.Elem, sta ima u Teherenu za vikend ('ladno si pisao o nocnom zivotu u Teheranu, besmrtan si, k'o i ljudska glupost)
Preporuke:
5
5
28 utorak, 17 oktobar 2017 03:11
Boba
Treba otvoreno reći i to da ni naša intelektualna elita (o kvazieliti i da ne govorimo) nije još svesna da kao narod i država nemamo niti nažalost možemo imati ni partnere ni prijatelje ni saveznike u EU već samo robovlasnike i gazde. I to je geopolitička konstanta koja ne zavisi od toga ko je na vlasti i koliko je naivan ili pametan.
U takvoj situaciji naivno je govoriti o bilo kakvom partnerskom odnosu lovca i plena a mi smo samo još jedan plen za njih. Čak i da nema ove geopolitičke konstante ostaje činjenica o njihovom sunovratu - moralnom, ekonomskom, biološkom i političkom. Potrošački sistem se polagano samoubija a to promiče našim intelektualcima i njihovim političkim organizacijama. Sa svakog aspekta - kulturološkog, intelektualnog, istorijskog i ekonomskog suludo je ostajati na ovom samoubistvenom kursu i izlazak mora biti odlučan makar bio i neobjavljen na sva zvona (sa dobrim razlogom).
Kada i ako ovo shvate imaće smisla promena ne samo vlasti već politike pre svega.
Preporuke:
11
1
29 utorak, 17 oktobar 2017 07:50
Raul
dobro je ovo
Preporuke:
6
7
30 subota, 21 oktobar 2017 18:13
mala primedba
Podrška u svakom slučaju, i jedan mali savet: mora oštrije, jedino jasno obećanje odmazde prema svima koji piju krv narodu i bahate se do besvesti može da pokrene mase.
Preporuke:
1
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner